lauantai 1. maaliskuuta 2014

First of March

yks1. Meiän koulun korispelissä. Peleissä on aina tosi kivaa, kun kaikki kannustaa yhdessä ja kun vielä aina voitetaankin! 2. Yleisurheilukausi virallisesti alotettu! On ollut ihan mahtavaa voida treenata ulkona tällasissa asuissa helmikuussa. Oon tosi innoissani tästä kaudesta; meillä on 5 ihan huippuvalmentajaa :)kaks1. Meillä oli treenit IHAN kaatosateessa. Ei nähty yhtään mitään, oltiin ihan läpimärkiä ja tehtiin vatsoja, punneruksia ja juoksuja litisevällä nurmikolla. Valmentajat vaan huusi vieressä, että "tämän treenin tulette ainakin muistamaan!" 2. Costa Vidan salaatit-mun elämän rakkauskol1. Connorin ja mun kokkaustaidot 2. Ihanan Jenniferin 18-vuotis synttärijuhlatnel1. Meidän koulun jääkiekkojoukkue voitti osavaltiomestaruuden! Ei olla kuulemma voitettu vuoden -78 jälkeen, joten senkin takia oli hienoa! Oli jännittävin peli, missä oon ikinä ollut; aina kun toinen joukkue sai maalin, toinen sai myös. Kolmannella jatkoajalla meidän joukkue vihdoin sai maalin ja kaikki meidän studentsectionissa sekosi ja se fiilis oli ihan huikea!! 2. Ihana ihana elokuva

Siinä jotain tapahtumia ja kuvia viime päiviltä. Ihan hullua, että nyt on jo maaliskuu! Mun viikonloppu on alkanut tosi hyvin jääkiekkopelissä, lenkillä, brunssilla ja elokuvissa. Nyt lähdetään syömään kiinalaista :) Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti