sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Color Festival 2014

IMG_1793 IMG_1795 holi-festival-of-colors-2012_soschmeckt-3 color IMG_2080 3786632_orig IMG_1801 IMG_2084

Oltiin tänään Jordaniin, Reedin ja Damonin kanssa Colorfestivaaleilla reilu tunnin ajomatkan päässä. Oon nähnyt joskus pari vuotta sitten kuvan ja videon (klikkaa) tuolta ja oon siitä lähtien halunnut mennä tonne, ja vihdoin pääsin! Kolmas ja kuudes kuva eivät siis ole mun omia vaan ne on googlesta, koska en voinut siellä oikein ottaa kameraa esille sillä tuo värihän ei lähde kunnolla pois, mutta halusin kuitenkin näyttää teille miten siistiä tuolla oli! Ne oli siis normaalit festarit eli siellä oli dj ja eri esiintyjiä ja sitten sieltä sai ostaa kahdella dollarilla maalipusseja joita sitten heiteltiin siellä. Tasatunnein on myös yhteisheitto, eli lasketaan lähtölaskenta kymmenestä alas päin, ja sitten kaikki heittää ne maalit yhtäaikaa ilmaan niin kuin tuossa kolmannessa kuvassa näkyi. Se oli ihan uskomattoman näköistä ja kaikilla oli hymyt naamalla. Myös ihan tuntemattomat ihmiset aloittivat maalisotia keskenään, joka oli tosi hauskaa! Mulla meni väriä myös suuhun ja se maistui ihan hirveälle haha. Oli aika kylmä päivä ja rupesi satamaankin oikeastaan, mutta ei annettu sen haitata yhtään. Oli ihan huippupäivä! Kävin pitkässä suihkussa kotiin päästyäni ja oli kiva huomata ettei väri tule pois hiuksista... Mulla on nyt siis ihan vihreät hiukset; saa nähdä kauan kestää, että tämä kuluu pois! Mulla on nyt vielä pari päivää jäljellä tätä ihanaa Spring Breakiä! Hyvää alkavaa viikkoa :)

Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti