perjantai 11. huhtikuuta 2014

Enjoy Today

april1&2. Tyttöjen päivä/ilta Salt Lake Cityssä  :)april61. Meidän ranskan opettaja on aivan ihana, se tuo meille välillä aamupalaa ja antaa meidän katsoa elokuvia kun meitä väsyttää. Tässä me Beckan kanssa maanantai-aamuna, kun opettaja toi kaikille jättimuffinsit! 2. Läksyjen tekemistä aurinkoa ottaessaapril41. Mua pyydettiin Promiin! Tanssit on toukokuun alussa ja oon tosi innoissani! 2. Täällä on tapana myös vastata jotenkin kekseliäästi ja tässä mun vastaus pojalle joka pyysi mua. Laitoin 1,500 kultakala-keksiä kulhoon ja yhteen niistä kirjoitin tussilla "yes". Hän sanoi, että hänellä meni tunti vihdoin löytää vastaus hahaapril51. Prom-mekkoa etsimässä Tanan kanssa 2. Oon alkanut käymään pari kertaa viikossa physical therapyssa mun polvien takia. Mun fysioterapeutti oli oikeastaan lähetysmatkalla Suomessa, joten hän puhuu sujuvaa suomea! Musta se on niin uskomatonta; en yhtään osannut sanoa mistään aksentista tai mistään ettei hän ollut suomalainen!april31. Oltiin Sophien kanssa joukkue meidän beerpongturnauksessa trackteam-sleepoverissa 2. Mun vihreät hiukset jotka oli vihreät yli viikon colorfestareiden jälkeen haha

Siinä jotain kuvia mun kännykästä viime viikoilta. Täällä on ollut reilu 25 astetta joka päivä, joka on mulle suomalaiselle tytölle jo parempi kuin Suomen kesä! On ollut paljon treenejä ja menoja joten on kiva tiistaina saadakin pikku loma, kun lähdetään hostperheen kanssa Floridaan viikoksi lomailemaan! Mulla on kuitenkin huomen aamulla kello 5.30 lähtö kisoihin, joten meen tästä nukkumaan :)

Love, Heta

2 kommenttia:

  1. Nyt on ihan pakko kommentoia vaikka sitä harvoin teen kenellekään! Yksinkertasesti rakastuin tuohon sun "Strong"-postaukseen!<3 Kirjoitit tosi taitavasti, se teksti sai todella ajattelemaan! :) Missä muuten asut suomessa? Kivaa loppu vuotta!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos paljon!! Asun Espoossa :) Kiitos!

    VastaaPoista