tiistai 31. joulukuuta 2013

Happy new year!!

Uudenvuodenaatto! Tästä illasta tulee aika erilainen kuin edellisistä vuosista, mutta oon silti tosi innoissani! Mennään ensin perheen kanssa illalliselle ja sen jälkeen meen kaverin uudenvuoden juhliin!:) Laitoin tähän postaukseen joitain mun lempikuvia tän vuoden ajalta. Tää vuosi on ollut ihan uskomaton ja oon saanut kokea vaikka mitä! Oon saanut matkustaa Ranskaan, Ruotsiin, Espanjaan, New Yorkiin, Nevadaan, Idahoon, Las Vegasiin ja tietenkin tänne Utahiin. Oon saanut paljon uusia kavereita, viettänyt parhaan kesän, nauranut ja itkenyt sekä kokenut elämäni hauskimpia mutta myös elämän rankimpia hetkiä. En kuitenkaan vaihtaisi hetkeäkään mihinkään! Odotan innolla seuraavaa vuotta, kun saan viettää täällä vielä noin puoli vuotta ja valmistua high schoolista ja vaikka mitä. Suomessa vaihtuu vuosi 17 minuutin päästä, joka on jotenkin outoa ajatella. Täällä vuodenvaihtoon on vielä noin yhdeksän tuntia! Hyvää uutta vuotta 2014 kaikille!! 



Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti