maanantai 12. elokuuta 2013

Welcome to Utah

IMG_1209 IMG_1217 Hey!

Saavuin eilen illalla Utahiin ja oon rakastanut olla täällä! Katsottiin lentokoneesta ikkunasta ulos Thomin kanssa, joka on ruotsalainen vaihtari, joka tuli Salt Lake Cityyn mun kanssa, ja ei nähty mitään muuta kuin maata, aavikkoa ja vuoria. Onneksi kuitenkin kun laskeuduttiin, nähtiin järvi ja talojakin lopulta ja siis SLC on niin uskomattoman kaunis kaupunki etten käsitä! Vuoria on ympärillä joka puolella ja ne näyttää vähän alpeilta.

Perheen tapaaminen lentokentällä oli tosi jännää ja oon niin onnekas, että mun perhe on näin mukava:) Kun tulin kotiin, täällä oli koko suku odottamassa meitä, jotta voitaisiin syödä illallinen yhdessä. Sain kierroksen kodista ja mulle näytettiin mun huone. Mulla on aika iso huone, jossa on parisänky ja mulla on myös oma kylpyhuone. Hostisä kysyi ruokapöydässä tykkäänkö lihasta ja kun vastasin, että joo todellakin tykkään, niin hän sanoi, että menen hänen kanssa metsästämään joku päivä! Haha saa nähdä mitä siitä tulee :D

Kaikki naapurit ja sukulaiset täällä on kysellyt, miten tykkään olla täällä Utahissa ja olen aina vastannut, että täällä on ihanaa. He ovat vastanneet siihen, että "odota vain päivää ja sitä kuumuutta niin et sano noin enää". Ajattelin, että ei se voi olla niin paha kuin mitä he sanoo, mutta oi se oli...Tänään päivällä, kun mulla oli tennismatsi joka kesti melkein 3h, aurinko paistoi, oli 35 astetta lämmintä ja ei tullut yhtään, tuntui että KUOLEN. Mulla oli myös aamulla tennismatsi ja silloin oli jo mun mielestä kuuma, niin tytöt sanoivat, että ihanan viileä aamu...

Mulla on siis tenniskarsinnat nyt kolme päivää ja ne matsit on ympäri kaupunkia, mutta onneksi kaikilla joukkueen tytöillä on autot joilla ajaa sinne. Tytöt on kaikki niin mukavia; jotkut heistä tarjoavat kyytiä kentille ja kotiin ja antavat puhelinnumeroita joihin voin soittaa jos haluan jotain tai vaikka seuraa shoppailemaan. Mulla on kaikkea kivaa tiedossa tällä viikolla, muun muassa tennistä, shoppailua, rodeoon meno, poolpartyt ja roadtrip Idahoon! Nyt meen kuitenkin nukkumaan pitkän päivän jälkeen! Tsemppiä kaikille, joilla alkaa koulut huomenna :)

Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti