keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Through my Phone

moi11. Kaveriporukan kanssa illallisella 2. Oltiin katsomassa One Direction-elokuvaa haha ja oltiin ainoat siellä teatterissa :Dmoi21. Salt Lake City at night! 2. Kannustamassa meidän jalkapallopoikia, vaikka ne hävisikin 43-0...moi31. Kiinan tunti, joka on yksi mun lempitunneista 2. Tennismatsin jälkeen ansaitut cupcaket

Hey! 

Oltiin pitkä viikonloppu perheen kanssa meidän asuntoauton kanssa sellasessa vesipuistossa. Mun hostsiskot ja veljet, jotka ei asu enää täällä kotona, tuli myös ja oli tosi kiva, kun mulla oli seuraa! Uitiin päivät ja illat pelattiin yömyöhään korttia ja pelejä. Ihana familyweekend :) 

Koulua on kohta jo kaksi viikkoa mennyt ja oon alkanut tutustumaan enemmän ihmisiin ja löydän jopa nykyään itse omat luokat :D Mun lempitunti on ehdottomasti jooga! Me venytellään ja hengitellään ja nukutaan puolitoista tuntia ja se on niin rentouttavaa! Saa unohtaa kaikki päivän stressit ja se on aina päivän viimeinen tunti, juuri ennen treenejä tai matseja joten juuri täydellinen! 

Huomenna lähdetään koulun jälkeen isoon turnaukseen Saint Georgeen neljän tunnin ajomatkan päähän. Meillä on vuokrattuna sieltä joukkueen kanssa meille talo kenttien läheltä. Meillä tulee niin huippu viikonloppu, can't wait!

Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti