lauantai 14. syyskuuta 2013

Shopping for homecoming

IMG_1335 IMG_7246 IMG_1338 shop2 IMG_7251 IMG_1337 Hey!

Oltiin tänään koko päivä Emilyn kanssa shoppailemassa homecomingmekkoja. Mentiin myös lounaalle Cheesecake Factoryyn, jossa syötiin taivaallisen hyvä oreo-cheesecake jälkiruoaksi. Päädyttiin ostamaan enemmänkin kaikkea muuta kuin homecomingmekkoja,  mutta löydettiin me molemmat myös ne mekot! Mun mekkoon teetetään hihat (koulun dresscode...), niin mulla ei nyt ole sitä vielä. Se tulee parin viikon päästä, joten hyvissä ajoin ennen itse tansseja. Mua pyydettiin siis viime viikolla homecomingiin, ja musta se tapa miten hän kysyi oli tosi ihana :) Kyseinen poika tuli meille puku päällä ja hänellä oli iso kukkakimppu vaaleanpunaisia kukkia jotka sitten antoi mulle ja kysyi että tanssisinko hänen kanssaan! 

Ollaan menty nyt joka perjantai fudispeliin, koska siellä on aina niin kivaa, vaikka en peliä ihan kokonaan ymmärräkään haha. Siellä on aina niin hyvä fiilis ja näkee kaikkia kavereita :) Eilen pelin jälkeen mentiin Carolinen ja Emilyn kanssa Froyon kautta katsomaan Insidious 2. Se oli oikeasti yksi pelottavimmista leffoista ikinä ja piilouduttiinkin melkein koko elokuva Carolinen kanssa meidän jättipopcornastian taakse haha. Yöllä elokuvan jälkeen päätettiin, että mennään yhdessä jollekin yöksi, kun ei kuitenkaan saataisi nukuttua sen jälkeen. Mentiin Emilylle yöksi ja katsottiin koko yö hyväfiilis-leffoja muun muassa Pitch Perfect. 

Musta tuntuu, että oon kokoajan menossa! Sain eilen ensimmäistä kertaa viikkoon vain olla ja nukahdinkin heti sohvalle pariksi tunniksi. Mulla on myös aika paljon läksyjä joka päivä, johon en ole tottunut. Ehkä yritän mennä tänään aikasemmin nukkumaan :) 

Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti