perjantai 11. lokakuuta 2013

Do you have icecream in Finland?

IMG_1383 IMG_1407 Mulle on esitetty muutamia kysymyksiä jotka on saanut mut hymyilemään. Mun on kuitenkin pitänyt pidättää naurua kun kaverit on raukat ihan tosissaan. Tässä muutamia kysymyksiä joita multa on kysytty...

Onko Suomi siis osavaltio jenkeissä?

Onko Suomi ja Tanska siis sama maa?

Juhlitaanko teillä uutta vuotta? 

Puhutaanko Suomessa jotain eri kieltä kuin englantia?
IMG_1469
Miten sä osaat englantia jos et oo Amerikasta?

Opiskellaanko vai muuallakin englantia kuin Suomessa ja Amerikassa?

Onko Alpit Suomessa?

Ootko ottanut ikinä aurinkoa?

Ruotsi ja Sveitsi on sama maa, eikö vain?

Miami on saari siellä floridan ja meksikon lähellä, eikö vain?

Tiiätkö kuka on Katy Perry, Adele, Bruno Mars yms näitä on tullut paljon

Miten oot voinut nähdä The Vown, kun se on amerikkalainen leffa?
IMG_1388
Onko teillä Suomessa jäätelöä?

Sheivataanko Suomessa, vai onko se vaan joku amerikkalainen juttu? (en kestä hahaha)

Käännetäänkö kaikki meidän laulut/nimet/elokuvat/sarjat suomeksi?

Miksi ihmeesä te opiskelette englantia (tai muuta kieltä) jos se ei ole teidän oma kieli?

Suomi, Ruotsi ja Norja on ihan Afrikan vieressä, eikö vain?

Miten voit osata kuutta kieltä? Onko kaikki Suomessa jotenkin tosi fiksuja?

Sulla ei varmaan tuu täällä kylmä, kun oot tottunut siihen Suomessa?
IMG_1411
Juhlitteko thanksgivingiä/joulua/halloweenia Suomessa?

Mitä, eikö teillä käytetä dollareita?!

Onko teillä jaakarhuja? Ai mitä, eikö? No pingviinejä on, vai?

Meidän kesä on sulle varmaan tosi kuuma, kun teillä ei ole siellä Suomessa kesää vaan pelkkä talvi?

Onkohan muualla maailmassa tällaista mahtavaa vapautta niin kuin meillä on Amerikassa, että on uskonnon vapaus ja sananvapaus?

Amerikka on ainoa vapaa maa mailmassa, eikö vain?

Miten teillä ei voi olla Walmartia??

Suomessa on diktaattori, eikö vain?

Onko Suomi osavaltio Ruotsissa?

Onko teillä Suomessa cocacolaa?


Siinä nyt muutamia; noita kysymyksiä tulee päivittäin, varsinkin kun tutustuu johonkin uuteen ihmiseen niin alkaa kunnon haastattelu haha. 
IMG_1487 IMG_1443 IMG_1421 IMG_1384
Meillä loppui tenniskausi muutama päivä sitten, ja nyt en tiiä mitä teen mun elämällä enää :D Treenit ja pelit vei kaiken mun ajasta, ja nyt mulla onkin hirveesti vapaa-aikaa! Saa nähdä mitä keksin, nyt vielä ainakin kun on hyvät ilmat niin voin lenkkeillä! Onneksi mulla on vielä kuitenkin tytöt, niistä on tullut mulle kuin siskoja! Meidän kausi huipentui siis osavaltiomestaruuksiin, jotka ei mennyt niin hyvin kuin toivottiin, mutta oon kuitenkin tosi ylpee meistä, että päästiin noinkin pitkälle :) Nää kuvat on otettu tänään kun meillä oli valokuvaukset yearbookkiin yms niin jäätiin sitten ottamaan vielä muutama kuva joukkueen kanssa.

Oon viettänyt ruokailun eri ihmisten kanssa ja yrittänyt tutustua uusiin ihmisiin ja löytää sitä omaa porukkaa! Kyllä se vielä tästä :) Nyt kun mulla on ollut vapaa-aikaa enemmän, oon hengaillut kavereiden luona, katsonut liikaa telkkaria, saanut nukuttua enemmän, oikeesti panostanut läksyihin sekä käynyt ulkona syömässä pari kertaa. Sain tänään paketin Suomesta, jossa oli pari suomalaista lehteä, karkkia, suklaata ja ksylitoli-purkkaa. Oh how I missed that, thanks for that :) 

Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti