lauantai 18. tammikuuta 2014

Eat, train, study, sleep, repeat

IMG_0297 Mun päivät viime aikoina: koulu, treenit, läksyt, nukkumaan, koulu, treenit, läksyt, nukkumaan... Oon ollut aika puhki ja ei ole ollut oikeastaan yhtään vapaa-aikaa. Oon tehnyt muun muassa historiallisen lastenkirjan sekä oman version Shakespearen Hamlet-tekstistä. Tämä kaikki johtui siitä, että kouluvuosi on nyt puolessa välissä ja kaikissa aineissa oli final-kokeet ja -projektit. Nyt on kuitenkin kaikki onneksi ohi ja on vihdoin aikaa rentoutua! Nyt on pitkä viikonloppu ja keskiviikkona alkaa sitten uusi jakso sekä uudet kurssit. Mulla on ensi jaksossa ranska, historia, punttisali, englanti, ruoanlaitto, yleisurheiluvalmennus, urheilu-marketointi sekä matikka.
1 2
Mulla on alkanut yleisurheilutreenit täydellä vauhdilla viisi kertaa viikossa. Painijoilla ja korispelaajilla on käytössä koulun salit, joten me ja futarit joudutaan juosta koulun käytävillä ja se tuottaa ongelmia varsinkin esimerkiksi lähtöjä ottaessa, kun ne pitää ottaa lenkkareilla, 30-vuotta vanhoilla telineillä ja kokolattiamatolla... Helmikuun tienoilla alkaa kuitenkin se kunnon ulkokausi, joten sitä ootellessa! Meillä on ollut aika rankkoja treenejä nyt, kun yritetään vaan kohottaa kaikkien kuntoa ja saada lihaksia, jotta sitten keväällä päästään kunnolla treenaamaan!
3
Yleisurheilun lisäksi käyn myös nyt 2 kertaa viikossa tenniksessä, jotka on aina mun lempitreenit viikossa. Mulla oli myös ensimmäinen tennisturnaus kauden loputtua viime viikonloppuna, ja meni ihan hyvin! Oon tajunnut, että urheilu aina saa mut hyvälle tuulelle ja pitää mut kasassa :) Ollaan käyty myös pari kertaa Kelsien ja Brinleyn kanssa zumba-tunnilla, joka on ollut tosi hauskaa! Ainiin saatiin koulussa karkkia ja sellaset kortit, joissa luki "You're halfway there!". Crazy.

IMG_1694

Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti