maanantai 11. marraskuuta 2013

I think it's time to be happy again

tenniskuva1.jpg Scan_Pic0002

Saatiin vihdoin meidän kuvat, kun oltiin joku kuukausi sitten kuvauksissa joukkueen kanssa. Siinä siis mun koko ihana tennisjoukkue, jotka aina piristää mua käytävillä, seniorbenchillä ja tunneilla. Musta noi kuvat onnistui aika hyvin kaikkien osalta! 

Kävin siis viime viikolla tennistreeneissä ekaa kertaa koulun ulkopuolella tossa läheisessä hallissa ja oli niin ihanaa saada taas maila käteen! Sen valmentajan treenit on (ainakin nyt ne kolme treeniä mitä oon ehtinyt käymään siellä) ihan älyttömän rankkoja; tuntuu, että oksentaa treenin jälkeen! Mutta se onkin yks mun lempifiiliksistä, kun tuntuu, että on oikeesti tehnyt jotain, niin en valita :)

Menin viime viikolla ensimmäistä kertaa keltaisella bussilla kouluun, kun mun pari kaveria jotka yleensä hakee mut, ei voinut silloin hakea mua. Bussi oli täynnä jotain sophomoreita eli niitä alle 16-vuotiaita, joilla ei oo vielä ajokorttia haha. Mutta ei se oikeastaan ollut niin paha, koska sain kuunnella musiikkia pitkästä aikaa kunnolla! Suomessa menin aina yksin kouluun, treeneihin tai kauppaan ja sain aikaa olla vain yksin ja kuunnella musiikkia, mutta niitä hetkiä ei ole täällä ollut oikeastaan ollekaan. Oon ihan rakastunut esimerkiksi Coldplay-Atlas, Olly Murs-Hand on Heart, Justin Bieber-Bad Day ja Gavin Degraw-Make a Move biiseihin!

Mun viikonloppu oli ihan huippu, näin paljon kavereita, ja maanantaikaan ei tuntunut niin pahalta :) Ulkona on ihanat ilmat ja tuntuu oikeesti, että olisi kesä taas. Ihmiset on ulkona sortseissa ja topeissa ja aurinko paistaa! Elämä hymyilee :) 

Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti