keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

22 days

IMG_0689 IMG_4574 IMG_0724 IMG_0655
Pidettiin eilen tyttöjen ilta ja räpsittiin alkuillasta muutamat kuvat. Oli ihanaa vaan viettää aikaa pitkästä aikaa ihanien tyttöjen kanssa ja syödä hyvää ruokaa. Oi kuinka mulla tuleekaan ikävä mun kavereita; ihan hullua edes ajatella, etten näe heitä vuoteen!

Puhuin mun hostäidin kanssa ja hän sanoi, että ainakin tällä hetkellä näyttää siltä, että musta tulee senior! Halusinkin olla senior, koska täytän heti tammikuussa 18 ja senior-luokalla he ovat samanikäisiä kuin mä. Multa kysytään kokoajan jännittääkö mua lähteä ja en voi sanoa, etteikö jännittäisi. Mua jännittää ihan älyttömästi. Pelkään sitä, että en viihdy siellä ja sopeudu sinne, koska kuitenkin Utah ja varsinkin mormoniuskonto ovat jotain niin erilaista kuin mihin olen tottunut. Silti en jaksa odottaa, että lähden, koska tiedän, että tästä tulee niin huippuvuosi joka opettaa mulle niin paljon! Enää kolme viikkoa lähtöön ja ennen sitä haluan tehdä vielä vaikka mitä!

Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti